into the sunset

šon saruna skaipā. piedalās trīs dažādu gada gājumu cilvēki.

===================================

s.b.: man sāk nepaatikt politika un tiesības
a.z. Kā priekšmets, vai kā mūsu valstī? 🙂
s.b.: tieši kā mūsu valstī
a.z. Nu, tad jārīkojas, jāmeklē līdzīgi domājošie, jāformulē, kas nepatīk un kā to novērst un jāizmanto savas tiesības ietekmēt politiku
s.b.: nu jā..bet tāpatās tas ir jāzin..
a.z. Kas ir jāzin?
/me: patīk-nepatīk… kāds tam sakars ar to, kas jāzina?
s.b.: politika,valsts saeima,satversme un v€l šis tas
/me: tipa – mani studenti pavēsta ka viņiem, lūk, nepatīk lasīt un tāpēc viņi nevar analizēt tekstus…vienlaikus pieprasot labas atzīmes priekšmetā, kuŗā teksti ir jālasa
s.b.: āā nu tie gan ir studenti briesmīgi
/me: ha
s.b.: es n€…es labs students
s.b.: 🙂
a.z. Politika un tiesības nepatīk, tāpēc ka jāzin “politika,valsts saeima,satversme un v€l šis tas”?
a.z. Tātad nepatīk kā priekšmets…
a.z. ja?
s.b.: nezinu kā priwkšmets ir normāls bet man t€mas nepatīk
a.z. Un kādas tēmas būtu labākas šajā priekšmetā?
s.b.: nezinu jautras
a.z. Piemēram: “Kāda valsts iekārta valdītu gadījumā, ja pie varas nāktu Voldemorts” (rofl)
s.b.: ko
s.b.: ?
a.z. a kādas?
s.b.: tad būtu forši
s.b.: man patīk Voldemords
a.z. nja…
/me: sabīne, kas tieši tev patīk voldemortā?
s.b.: viņš ir forš un mīļš
/me: ee?
/me: kādā veidā vldemorts ir foršs un mīļs?
/me: zaurs laikam kaut ko nesaprot
s.b.: nu kā lai pasaka
/me: stāsti
s.b.: nu viņš tāds smuks un interesants..man viņā patīk tas ka viņš ir tāds atšķirīgs..
/me: ??
/me: no kā atšķirīgs?
s.b.: no cilv€kiem
/me: tātad, ja es pareizi saprotu…voldemorts, kuŗš ir iedomīgs, egocentrisks, varaskārs un nogalina bez jebkādiem sirdsapziņas pārmetumiem; kuŗš iznīcinātu pasauli, ja vien viņam pašam tajā nebūtu jādzīvo, ir foršs tāpēc, ka aktieris,kas viņu spēlē filmā izskatās smuks un atšķirīgs no pārējiem.
s.b.: jap
/me: izcili (!i)
s.b.: 🙂
/me: un sanāk, ka s.b. nebūtu iebildumu, ja šāda persona valdītu valsti, kuŗā viņa dzīvo
s.b.: jap

=================================

un ko ta es vispār gribu no studentiem. ko es vispār gribu- pasaulē, kas iegājusi saulrietā?

say something

